czwartek, 20 czerwca 2013

17. Second apologies and free time!

Aloha!

     Tak bardzo Was przepraszam za zaniedbanie tego bloga, teraz na 100% się to zmieni, ponieważ....

MAM WOLNE OD NAUKI!!!!!!!!!!

     Wiem, że w różnych częściach Polski wygląda to... różnie, ale u mnie do przedwczoraj nauczyciele musieli wystawić oceny, co jest jednoznaczne z tym, że nie musimy się już uczyć w tym roku szkolnym! Juppie!
Jeszcze w tamtym tygodniu tak się starałam, zaliczałam różne sprawdziany, kartkówki, prezentacje multimedialne, byleby tylko zdobyć tę lepszą ocenę. I wiecie co? Ciężka praca się opłaca, bowiem...

BĘDĘ MIAŁA PASEK NA ŚWIADECTWIE!!!!!!!!!

     Jestem tym tak podniecona, że już ledwo wytrzymuję! Rozumiecie to? Pasek! Ja! W 3 gimnazjum!

NIEWIARYGODNE!

     Jeszcze ani razu nie miałam paska w gimbazie. W podstawówce - zawsze, a w gimnazjum - w ogóle. Początkowo myślałam, że nie mam żadnych szans na to wyróżnienie. Pamiętam, jak liczyłam sobie w maju średnią, to mi wychodziło 4,4 - 4,6, a tu proszę 4,9! Niesamowite...
Omg, omg, omg, mogłabym się długo rozpisywać na ten temat, jednak oszczędzę Wam tej katorgi :)
W każdym bądź razie, baaaardzo się cieszę!

     Tak poza ocenami... Wczoraj byłam w łódzkim ogrodzie botanicznym na wycieczce, gdzie spotkałam moją mamę... która również była tam na wycieczce. Fajnie się złożyło :)
Ogólnie wyjazd był udany, ale myślę, że byłoby lepiej, gdyby nie ta pogoda. Gorąco na maksa, ale daliśmy radę. W sumie... dzisiaj było jeszcze duszniej -.- Ah ta pogoda. Lubi nam płatać figle. Jak nie deszcz przez kilka dni, to upały. No cóż, ale jakoś się żyje :)

     Ok, już Was nie zamęczam. Idę sprzątać pokój, a jutro mam zamiar wstawić kolejną notkę, w której poruszę pewien temat. Jaki? Dowiecie się jutro (taką mam nadzieję).
Do kolejnego posta!
Pozdrawiam, Ania xx

Girl 

(2) Tumblr

♡ Hopeless ♡ | via Tumblr 

summer | Tumblr

Tumblr 

summer | Tumblr

summer  

Fantasy

Glasses / Gözlükler | via Facebook

life | via Facebook 

Fuck Yeah Dirty Pink

beach | Tumblr 

Timeline Photos | via Facebook

Taki mały bonus od Ani dla wszystkich Pań (i niektórych Panów) :D

Facebook


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Skoro już tu weszłaś/wszedłeś, to może zechcesz pozostawić po sobie małą pamiątkę w postaci komentarza? Będzie mi bardzo miło ;3
No i na pewno się odwdzięczę :)