czwartek, 16 maja 2013

14. Wolne

Hej!

     Jakie to piękne, że nie muszę chodzić do końca tygodnia do szkoły :)
W sumie, wolne mam od wczoraj, ponieważ moja klasa pojechała na trzydniową wycieczkę, a ja niestety musiałam zostać w mieście, ponieważ w piątek mam bierzmowanie, a to właśnie tego dnia wróciłabym do domu. Oczywiście mogłabym jechać i przyjechać o godzinie 16:00, ale co jeśli coś by nam wypadło i byśmy się spóźnili? Nie dotarłabym na czas na bierzmowanie, a tego oczywiście nie chcę.
W każdym bądź razie, przez 3 dni mam wolne i mogę sobie siedzieć w domu i wypoczywać. Trochę się nudzę, ale lepsze to niż chodzenie do szkoły. Aczkolwiek wczoraj w mojej głowie pojawił się pomysł, czy jednak by nie pójść w piątek, bo tylko 5 lekcji i to jeszcze z inną klasą, także może być fajnie.
A wy co o tym myślicie?

Large 

Large

Large 

Large

Large 

Large

Large 

Large


6 komentarzy:

  1. Zaszalej i idź w piątek do szkoły ;p no chyba, że Ci się nie będzie chciało, skoro tak jakby nie musisz ^.^ bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze ci! *o* miłego odpoczynku c:
    może jakaś chandra czy coś?
    dziękuję bardzo za komplementy! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję c:
    też mam zmienne nastroje, to jest okropieństwo :'c

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tak długiego odpoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolne to najlepsze co może być :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz chotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Skoro już tu weszłaś/wszedłeś, to może zechcesz pozostawić po sobie małą pamiątkę w postaci komentarza? Będzie mi bardzo miło ;3
No i na pewno się odwdzięczę :)